Šiuolaikiniai naujausi BlueHDi varikliai yra pirmieji Citroën varikliai su SCR sistema (kitaip Selektyvi katalizatoriaus redukcija). Šie varikliai, atitinkantys aukščiausius Euro 6 ekologinius reikalavimus, užtikrina didelę variklio galią (148 AG) ir minimalų išmetamo NOx kiekį, kuris yra ne didesnis nei 110 g/km.
2013 metais Frankfurto automobilių parodoje buvo pristatyta PSA koncerno grupės naujos technologijos BlueHDi jėgainių linija. Šiuo metu tai yra efektyviausia dyzelinių transporto priemonių išmetamų teršalų kiekio mažinimo technologija automobilių rinkoje. Šio tipo varikliai yra montuojami į visus Peugeot, Citroën ir Citroën DS dyzelinius automobilius.
Dyzeliniai varikliai yra labiausiai paplitęs variklio tipas Prancūzijoje, sudarantis 64% nuo visų naujai registruotų automobilių šalyje 2014 metais. BlueHDi technologija ženkliai sumažino kenksmingų medžiagų emisiją - 90% sumažino NOx emisijos kiekį, nuo 2% iki 4% yra mažesni CO2 emisijos kiekiai lyginant su kitais tos pačios klasės automobiliais. Dėl šių priežasčių ir kuro ekonomijos Citroën automobiliai su dyzeliniu varikliu išlieka labiausiai vertinamu pasirinkimu perkant naują automobilį.
Varklio modifikacija | Pavarų dėžė | Kuro sąnaudos l/100km | CO2 emisija g/km |
BlueHDi 75 | Mechaninė | 4,2 l/100 km | 110 g/km |
BlueHDi 100 | Mechaninė | 3,4 l/100 km | 90 g/km |
BlueHDi 100 | Mechaninė | 3,0 l/100 km | 79 g/km |
BlueHDi 100 | Mechaninė | 3,1 l/100 km | 82 g/km |
BlueHDi 100 | Mechaninė | 3,6 l/100 km | 95 g/km |
BlueHDi 120 | Mechaninė | 3,6 l/100 km | 95 g/km |
BlueHDi 150 | Mechaninė | 3,9 l/100 km | 102 g/km |
BlueHDi 150 | Automatinė | 4,3 l/100 km | 112 g/km |
BlueHDi 120 | Mechaninė | 3,6 l/100 km | 94 g/km |
BlueHDi 120 | Automatinė | 3,8 l/100 km | 98 g/km |