Servisas

Kitos paslaugos

Grįžti atgal

Daugiau nei 10 metų Auto centras "Igtisa" teikia draudiminių auto įvykių administravimo paslaugas. Iš patirties galime teigti, kad daugelis vairuotojų nepasinaudodami žalų administravimo vadybininkų paslaugomis dėl žinių stokos patiria iki 35% mažesnes žalos išmokas.

Auto centro "Igtisa" draudiminių auto įvykių administravimo skyrius bendradarbiauja su visomis draudimo bendrovėmis, veikiančiomis Lietuvoje. Mūsų draudiminių žalų administravimo skyriaus vadybininkai nemokamai konsultuoja vairuotojus, patekusius į autoįvykį, padeda suruošti reikalingus dokumentus žalos suderinimui su draudimo bendrove, atsako į visus iškilusius klausimus ir pasiūlo optimalų bei patogiausią sprendimą įvertinant automobilių žalą, remonto darbų apimtis, sąmatą ir datą.

Draudiminių auto įvykių administravimo eiga

Nustačius auto įvykio nukentėjusią pusę ir sutvarkius visus su draudimo bendrove reikalingus dokumentus, vairuotojas gali kreiptis į Auto centrą "Igtisa" dėl žalos įvertinimo ir darbų apimties ir sąmatos nustatymo.

Mūsų vadybininkai atlieka pirminę apgadinto automobilio apžiūrą nemokamai ir jei savininkas nusprendžia automobilį remontuoti Auto centre "Igtisa" draudiminių žalų skyriaus vadybininkas toliau atlieka šiuos veiksmus.

Toliau išvardintas paslaugas apmoka kaltininko draudimo bendrovė
  1. Apgadinto automobilio pažeidimų nufotografavimas.
  2. Žalų apmokėjimo iš draudimo bendrovės sąlygų konsultacija (PVM mokesčiai, frančižė, nusidevėjimas, likutinė vertė).
  3. Reikalingų dokumentų paruošimas ir išsiuntimas draudimo bendrovei.
  4. Reikalingų kėbulo bei kitų apgadintų dalių ir jų keitimo darbų nustatymas ir sąmatos įvertinimas pagal Autadex metodiką.
  5. Automobilio remonto datos suderinimas.
  6. Pakaitinio automobilio suteikimas (jei tai numato automobilio draudimo sutartis).
Mokamos paslaugos
  1. Franšizė išskaitos dydis. Draudžiant automobilį KASKO draudimu, pats automobilio savininkas pasirenka žalos dalį, kurios nedengia draudimo bendrovė. Draudimo bendrovė padengia tik žalą, kuri viršija draudimo sutartyje numatytą išskaitą.
  2. Nusidėvėjimas. Privalomas apmokėjimas tuo atveju jeigu automobilis yra senesnių metų arba remontuojant pagal KASKO draudimą nurodyta, kad bus išskaičiuojamas nusidėvėjimas.
  3. Papildomos "Igtisa" paslaugos - visos paslaugos, nesusijusios su automobilio draudiminiu įvykiu ar žalos administravimu.
  4. Automobilio būklės arba jo dalies pagerinimas. Jeigu automobilis ar jo dalis buvo apgadinta iki auto įvykio ir draudimo bendrovė yra išskaičiusi dalį sumos už būklės pagerinimą. 

Draudiminių auto įvykių žalų administravimo paslaugos

"Igtisa" vadybininkai turi sukaupę daugiau nei 10 metų patirtį ir kompetenciją sprendžiant įvairius klausimus su draudimo bendrovėmis, suteikiame pilną informaciją kaip paruošti dokumentus, o jei klientas pageidauja suruošiame reikalaujamus dokumentus draudimo bendrovei pristatyti.

Auto įvykių draudiminių žalų administravimo paslaugos
  • Išmokų gavimo konsultavimas;
  • Automobilio paviršinių ir vidinių pažeidimų nustatymas (nebūtina vykti į draudimo bendrovę);
  • Teisingas žalos užregistravimas, automobilio fotografavimas;
  • Papildomų nemokamų paslaugų suteikimas kaip pakaitinio automobilio suteikimas (pagal Civilinį draudimą pakaitinio automobilio panaudą apmokės draudimo bendrovė; jeigu automobilio remontas yra vykdomas pagal KASKO draudimą ir yra numatyta sąlyga, kad priklauso pakaitinis automobilis;
  • Informacijos suteikimas dėl išmokų išsireikalavimo jei po įvykio atsirado uždarbio praradimas; automobilio prekinės vertės netekimas ir pan.;
  • Automobilio parkavimas ir saugojimas 24/7 uždaroje "Igtisa" teritorijoje esančioje aikštelėje;
  • Automobilio defektacijos, remonto darbų ir sąmatos sudarymas;
  • Papildomas apgadinimų įvertinimas, kurie nebuvo matomi neišrinkus automobilio;
  • Reikalingų automobilio remontui dalių užsakymas pagal Audatex pogramą;
  • Pilnas ir kokybiškas apgadinto automobilio remontas: kėbulo lyginimas, geometrijos atstatymas, dažų parinkimas ir dažymas, važiuoklės remontas, diagnostika, ratų suvedimas, diagnostikos patikra.
  • Atliktiems darbams suteikiame garantijas.

"Igtisa" draudiminių įvykių žalų administravimo skyrius yra sėkmingai užregitravęs ir atlikęs daugiau nei 5000 atvejų. Šioje srityje dirbame nuo 2005 metų.

Turite klausimų? Klauskite.

Citroën pardavimų vadybininkas
Klientų konsultacijos internetu

Kontaktinis tel: (8 - 655) 40 600
Faks.: (8-41) 50 13 00
El. paštas: info@citroensiauliai.lt

UAB "Igtisos paslaugos"
Oficialus Citroën atstovas Lietuvoje

Pirmadieniais - Penktadieniais: 8.30 - 17.30 val.
Šeštadieniais: 9.00 - 14.00 val.
Sekmadieniais: nedirbame

Grįžti atgal